ghazinori نوشته شده:باعرض سلام خدمت دوستان وعزيزان
اقايون من چندمدت پيش لاستيك عقب ماشين هردرطرف لاستيك صاب شدن كه بعداز مراحعه به تعميرگاه وبازديد مشخص شد كه بچه اكسل وعينكي هردو خراب هستند كه پس از تعويض درست شدند
بعد از تقريبا چهارماه دوباره همين مشكل برام پيش اومده ضمنا ماكسيماي من مدل نود هست.لطفا راهنمايي كنيد كه دارم داغون ميشم.
ممنون
سلام
اگه دستی نکیشیدین و لاستیک ها بالانس بوده و خراب هم نبوده تنها دلیلش زاویه نامناسب یا لق زدن چرخهای عقب هست که توی ماکسیما قابل تنظیم نیست و فیکس هست و تنها راه اصلاحش هم تعویض طبق های عقب ماشین هست نه صرفا تعویض بوش ها بهتره کامل عوضش کنین هم چپ هم راست و حتما جنس اصلی و فابریک ببندین و به هیچ عنوان بوش عوض نکنین که اصلا جواب نمیده حتی با جا زدن توسط تراشکار.چیز دیگه ای هم نمیتونه باشه خودتون رو اصلا ناراحت نکنین.
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 168
تاريخ: پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 8:03