سلام،گیربکس دنا زوزه نداره کلاچش هم نرم و خوبه،فقط دنده ها سفته که من پیشنهاد میکنم حتــــــــــــــــــــــــــــــما اگر این گیربکس براتون مهمه واسکازین گیربکس رو عوض کنید!
واقعا من دیگه خسته شدم انقدر زدم دنده دو بعد یک،دنده یک هر کاری میکنی جا نمیره که نمیره!!!شده مثل گیربکس رنو5!!!کلافه کرده منو به خدا،بس که سفته!یه مدت باهاش مدارا کردیم با هوگ و اپر کات جاش زدیم،ولی دیگه تو ترافیکای نوروز منو کلافه کرد!رفتم واسکازین رو عوض کردم،انگار اومدی گیربکس المانی روش گذاشتی،با کوچکترین اشاره جا میره!!!عالی شده عالــــــــــــــــــــــــی
ممنون از راهنماییت رفیق
یعنی تمام مشکل از واسکازین بوده ؟
خوب اینجوری خیلی خوبه که با یه واسکازین مشکل حل شده چون دنده یک هم همونجور که گفتید خیلی مهم هست بخاطر ترافیک های شهری
کامیار جان ، خیالت از بابت موتور و گیربکس توی خانواده سمند راحت باشه. موتوری که صد در صد ، گیربکس هم تقریبا اوکیه و فقط تک و توک مواردی بوده که دوستان مشکل اندکی صدای زوزه از گیربکس داشتند که اغلب با تعویض واسکازین با نوع مرغوب حل شده.
به به سلام رفیق قدیمی
چطوری ؟
رامتین ممنون بابت اطمینان خاطرت
فقط میترسم اگر شانس من باشه منم بشم جزء همون تک و توک مورد دار ها 
شانس من رو که میدونی چجوریه 
اون از 206 مشکیه ، بعدشم 207 که مشکل برقی خورد .
الان که در به در ماشین شدم میفهمم چه اشتباهی کردم ماکسی رو رد کردم رفت 
بچه ها موتور ef7 دیگه ایرادات قبلی خودش رو نداره ؟ مثل روغن ریزی و نبود تعمیرکار و لوازم ؟
یه سوال دیگه هم دارم
معلوم شده دنای فیس لیفت کی به بازار عرضه میشه و با این دنای فعلی چقدر اختلاف قیمت داره ؟
صبر کنم بهتر نیست ؟ روی قیمت این دنا تاثیر نمیگذاره ؟
البته راستش من هنوز تصمیمم برای خرید دنا قطعی نیست
ولی خب دارم در موردش کامل تحقیق میکنم چون بدجوری رفتم تو فکر خریدش
احتمال خیلی خیلی بالا همین دنا میگیرم
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
خبرت هست ؟
که بی روی تو آرامم نیست ...
_______________________________________
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 209
تاريخ: پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 5:31