VW • Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

خرید بک لینک

golmamad نوشته شده:سلام دوستان ميخواستم بدونم كنيستر بنزين كجاي ماشينه خريدم خودم ميتونم تعويض كنم يا كجا ببرم
من سمت تهرانپارسم خوشحال ميشم اگه گروهي تو تلگرام داريد منم عضو كنيد


خرید؟! مگه نداشت خودش...
خودت راحت میتونی عوض کنی چون هیچی نداره
جلوس لاستیک سمت راست پشت چراغ زیرسپر(مه شکن)
فرمان و کلا میگیری سمت چپ.شل گیر ی پیچ داره بازش میکنی میدیش پشت لاستیک گیر کنه مزاخم کارت نشه. بست کنیسترم ی پیچ داره...
از بالا 2 تا شلنگ داره ک یکی نازکتره...نازکه میره زیر استپر یکی دیگم میخوره ب ی چیزی مثل شیر(سرش فیش داره) از اون سمتم میره ب باک فک کنم

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 96 تاريخ: پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 4:23

صفحه بندی

خبرنامه