پژو 405، پرشیا و... • Re: پارس LX با موتور TU5

خرید بک لینک
اقا اگه مي توني سراتو سايپا بگير.
ما يكي گرفتيم ٢٠٠٠ اتومات خيلي عاليه.
اصلا قابل قياس با اين اشغال ها نيست.
نه صداي باد مياد نه صدا اتاق و داشبورد واقعا ماشين عالييه.
موتور و گيربكس بصورت ckd و بسته بندي شده از كره مياد و هيچ دستكاري توش نشده
تمام شيشه هاش كره اي همه چيزش كره است جز صندلي و لاستيك

Sent from my iPhone using Tapatalk

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 158 تاريخ: پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 3:22

صفحه بندی

خبرنامه