کلوپ سمند Samand • Re: تاپیک جامع رفع صد در صدی لرز و سر و صدای ef7

خرید بک لینک

t51 نوشته شده:آقای مهران شما لرزش آینه وسط رادارید؟بیشرین لرزش آینه کی هست؟شمالرزش روی پدالها که پاهای شما را مورمور کنداحساس میکنید؟دنده عقب که نسبتا باسرعت باشد صدایی تقه ازموتورمی آید؟صدای بم ماشین دردورموتور2700تا3200چقدرهست وآیاقابل تحمله یاخیلی کم هست؟کارکردمدل نوع تک یادوگانه........مواردمرتبط.........؟


لرزش اینه که ندارم
پدالها هم نمیلرزه
والا دنده عقب اینجوری رو تست نکردم چون ماشینو یه ماهه خریدیم
مدل ماشین 92 دوگانه 28 هزار تا کارکرده

Sent from my shooteru using Tapatalk

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 297 تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 23:02

صفحه بندی

خبرنامه