مزدا Mazda • Re: تاپیک مسایل و مشکلات ثبت نام و تحویل مزدا3 جدید

خرید بک لینک
با سلام به همه اعضای گروه
امیدوارم تو این سال پیش رو همگی با سلامتی کامل از رانندگیتون لذت ببرین!
این تاپیک رو کامل خوندم. صرف وقت و حوصله دوستان جای تقدیر داره. :-):-):-)

من دیروز برای ثبت نام به نمایندگی زراعتکار شیراز مراجعه کردم. قیمت و شرایط هنوز مثل سال گذشته ست!
50 م پیش پرداخت رو انجام دادم.
زمان تحویل رو توی قرارداد 27 ام خرداد ماه زده!!! درصورتیکه شفاهاً گفته بودن تا اواسط اردیبهشت دعوتنامه میاد و حداکثر تا پایان اردیبهشت هم تحویل میدن. به نظرتون میشه رو حرفشون حساب کرد؟

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 71 تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 20:56

صفحه بندی

خبرنامه