با سلام به همه اعضای گروه
امیدوارم تو این سال پیش رو همگی با سلامتی کامل از رانندگیتون لذت ببرین!
این تاپیک رو کامل خوندم. صرف وقت و حوصله دوستان جای تقدیر داره.



من دیروز برای ثبت نام به نمایندگی زراعتکار شیراز مراجعه کردم. قیمت و شرایط هنوز مثل سال گذشته ست!
50 م پیش پرداخت رو انجام دادم.
زمان تحویل رو توی قرارداد 27 ام خرداد ماه زده!!! درصورتیکه شفاهاً گفته بودن تا اواسط اردیبهشت دعوتنامه میاد و حداکثر تا پایان اردیبهشت هم تحویل میدن. به نظرتون میشه رو حرفشون حساب کرد؟
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 71
تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 20:56