mmazhar_55 نوشته شده:با سلام
هر چی توی قرارداد نباشه مطمینا روی خودرو نصب نخواهد شد.
قرارداد خرید کرمان موتور خیلی ظالمانه نوشته شده .
و حتی در صورتی که بعضی آپشنهای ذکر شده در قرارداد را شرکت در موقع تحویل خودرو حذف کرده باشه مشتری حق اعتراض نداره و حداکثر میتونه فسخ قرارداد کنه یا قیمت آپشن مربوطه را مطابق چک لیستهای کرمان موتور مطالبه کنه.
بنده پریروز ثبت نام کردم برای اتومات .
و توی برگه خرید در لیست آپشنها به تهویه اتومات اشاره نشده.
منظور من هم همین بود ،
بیخودی رو حساب چند عکس و توضیح در گروه های مجازی و .. سطح انتظارات خودتون از آپشن ها و امکانات ماشین رو افزایش ندید که در هنگام تحویل بعدا بعضی ها بهشون امر مشتبه میشه که همچین آپشن هایی باید باشه اما دزدیده شده!! 
از نظر من هم تهویه اتوماتیک یک آپشن غیر کاربردی و صرفا قشنگ است! ( نظر کاملا شخصی
)
در مورد اون کلمه ظالمانه هم باید توجه کنیم که نسبت به کدام قرارداد ظالمانه است ؟ در ایران به نظرم کرمان موتور دارای شفاف ترین قرارداد فروش است.
در تحویل دنده دستی هم چیزی کم نکرد ، که شیشه دودی و چند تا ریزه کاری اضافه هم شد. وقتی مردم برای تیوولی دنبال لاستیک زاپاس و پرده صندوق عقب هستند! ، ظالمانه برای قرار داد کرمان موتور کمی زیاده روی است. 
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 106
تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 15:37