جی ای سی JAC • Re: JAC S5 اتوماتيك - محصول آينده كرمان موتور

خرید بک لینک

mmazhar_55 نوشته شده:با سلام
هر چی توی قرارداد نباشه مطمینا روی خودرو نصب نخواهد شد.
قرارداد خرید کرمان موتور خیلی ظالمانه نوشته شده .
و حتی در صورتی که بعضی آپشنهای ذکر شده در قرارداد را شرکت در موقع تحویل خودرو حذف کرده باشه مشتری حق اعتراض نداره و حداکثر میتونه فسخ قرارداد کنه یا قیمت آپشن مربوطه را مطابق چک لیستهای کرمان موتور مطالبه کنه.
بنده پریروز ثبت نام کردم برای اتومات .
و توی برگه خرید در لیست آپشنها به تهویه اتومات اشاره نشده.

منظور من هم همین بود ،
بیخودی رو حساب چند عکس و توضیح در گروه های مجازی و .. سطح انتظارات خودتون از آپشن ها و امکانات ماشین رو افزایش ندید که در هنگام تحویل بعدا بعضی ها بهشون امر مشتبه میشه که همچین آپشن هایی باید باشه اما دزدیده شده!! :smile:

از نظر من هم تهویه اتوماتیک یک آپشن غیر کاربردی و صرفا قشنگ است! ( نظر کاملا شخصی :o )

در مورد اون کلمه ظالمانه هم باید توجه کنیم که نسبت به کدام قرارداد ظالمانه است ؟ در ایران به نظرم کرمان موتور دارای شفاف ترین قرارداد فروش است.
در تحویل دنده دستی هم چیزی کم نکرد ، که شیشه دودی و چند تا ریزه کاری اضافه هم شد. وقتی مردم برای تیوولی دنبال لاستیک زاپاس و پرده صندوق عقب هستند! ، ظالمانه برای قرار داد کرمان موتور کمی زیاده روی است. :wink:

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 106 تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 15:37

صفحه بندی

خبرنامه