t51 نوشته شده:SAEEDARMAGEDDON نوشته شده:سلام به همگی
آقایون یه تجربه خوب
دیروز روغن هیدرولیک فابریکو (کارکرد 2200 کیلومتر) با 1 لیتر هیدرولیک توتال GM DEXRON- 3 که به 3 خط معروفه و به رنگ قرمز هستش عوض کردم .(23000 تومن )
بعد از هواگیری در محل تعمیرگاه رفتم خونه و توی پارکینگ چون حواسم به سلام و علیک با همسایه بود نفهمیدم چطوری پارک کردم . بعد خاموش کردن ماشین فکر کردم انگار پله کردن نداشتم امروز ! اما گفتم احتمالن توهم زدم .
بادرودبه آقاسعیدوسپاس ازارائه تجارب خوبتان،هواگیری راچطورانجام دادوآیا ساکشن رابرابرمعمول روغن راکامل کشیدوموتورخاموش بود؟

سلام سهیل جان
ساکشن در حالت خاموش انجام شد ولی لوله ساکشن ظریف تر انتخاب شد و تا حدودای 40 50 سانت از سوراخ مخزن دادیم رفت پایین !
روغنو ریختیم تا ماکس مخزن 700 سی سی از روغن مصرف شد . روشن کردم 5-6 بار کامل فرمون چپو راست 300 سی سی دیگه هم گرفت مخزن .
هواگیریم که 5-6 بار با دور 3000 الی 4000 در مخزن باز و گردش کامل فرمون .
کلن 1 هفته هم میخوام رسیدم خونه درب مخزنو باز کنم که هوا خارج یشه که تکمیل بشه این پروسه .
بازم موردی بود در خدمتم
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 89
تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 15:37