کلوپ کیا KIA • Re: RE: Re: کیا سراتو مونتاژ سایپا

خرید بک لینک
Msdfarahani نوشته شده:

hamid-fateh نوشته شده:سلام
دوستان قصد فروش 206 و خرید سراتو سایپا دارم این ماشین به این قیمت ارزش داره؟کیفیتش چطوره؟تو این رنج قیمت دوستان پیشنهاد دیگه ای دارن؟


ارزش 90 میلیون رو نداره.
من بهت پیشنهاد مزدا نیو دست دوم رو با این قیمت میدم.
دنبال النترا و وولستر هم نرو که این بهتره.
اکسنت هم ابدا نخر.
ماشین سبکیه. چسبندگی مزدا به جاده بهتر از اینه. آپشن هاشم بیشتره.
فرمونش برقیه و صندلیهاش تو مسافرت طولانی به مراتب بهتره.
شتابش کمی کمتر از سراتو 2000 هست.
گیربکس جفتشون از 206 به مراتب بهتره و لگد نمیزنه. مصرف سوخت سراتو اندکی بهتر از مزداست.
ولی کیفیت کولر عالی. مخصوصا حالت اتومات سراتو.

Sent from my SM-G900H using Tapatalk

به نظر من اگه میخواین 90 - 95 هزینه کنین با دوستمون موافقم مزدا بهتره مدل 91-92 میتونین بگیرین با کارکرد حدود 60 هزارتا با کلی آپشن و کیفیت و لذت رانندگی بالاتر
ولی اگه میخواین مثلا 80 هزینه کنین خرید سراتوی 94 مشابه صفر با کاکرد 10 هزار و حتی کمتر بهتر از خرید مزدای مدل 89 با کارکرد بالای 100 هزارتا و 5 سال تفاوته

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 104 تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 15:37

صفحه بندی

خبرنامه