M-KH نوشته شده:سلام به همه دوستان امیدوارم تعطیلات وآفرودهاتون خوش گذشته باشه
من میخواستم درب روغن یا (درب محفظه میل سوپاپ و میل بادامک) رو برای بازدید سیاهی ها وشاید فیلر گیری بردارم هرچی پیچ داشت رو باز کردم ولی موفق نشدم آیا باید با زور متوصل شد یا قلق خاصی داره خیلی محکم بود انگار قبلا چسب کاری شده بود
دو ما" برای مه شکنهای زیر سپر جلو بپرسم آیا زنون نصب میکنن به مشکلی بر نمیخوره
سوما" هم برای نصب ضبط دودین قابهای روی داشبورد چه جوری در میاد اونم تا نصفه باز شد دیگه ترسیدم بشکنه در نیومد دوباره بستمش
ممنون ومتشکر یا حق
سلام
1.شما احتمالا درب قالپاق موتور رو میخاستید باز کنید.
بجز پیچ های درب سمت چپ پیچهای قالپاق تسمه تایم هم باید باز بشه(همونجا یک پیچ هم وسط تر داره به حالت عمودی) مجرای بخارات هم از بالا باید باز بشه.نیاز به بالا کشیدن نیست کمی به طرفین بچرخونید چسب ها ول میکنه خودشونو.(عکس هم میزارم ازش)
بهترین حالت این هست که واشر اگه سالمه و تمیز بدون چسب راحت و تمیز بزارید روغن هم نمیده.
2.مشکلی پیش نمیاد واسه مه شکنها.
یکی از دوستان نصب کرده بود 55 وات.
3.دوتا پیچ فکر کنم انتهای زیر سیگاری داره.
دوتا بالای کیلومتر هست.
بهتره از داخل قسمت کیلومتر به سمت بیرون بکشید(چون پنل اوانته خشکه و ترد امکان شکستن هست)سمت چپ (کلیدهای مه شکن و...)خار داره با دست بکشید بیرون میاد.
کم کم به سمت کلید جفت راهنما بیاید و بکشید.
از قسمت زیر سیگاری هم انتهای قطعه رو پیدا کنید به سمت بالا بکشید باز میشه.
فقط با احتیاد و کم کم.
در هیچ جای کار از پیچگوشتی و پیزهای سفت و نوک تیز استفاده نکنید که تریم داشبورد رو خط میندازه با دفرمه میکنه.
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 257
تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 12:23