Mohsen_tooka1982 نوشته شده:t51 نوشته شده:نمایندگی ایساکوداردولوکس فروشیهادارندولی گرانترمیدهند،اگرفروشنده بیسوادبودبگویید:اسپری استپر میخوام.قیمت فعلی رانمیدانم.
سلام دوست عزیز یه اسپری استپر خریدم فقط یه سوال این اسپری رو میتونم تودریچه گازم بزنم واینکه ماشین بایدگرم باشه یاسرد که اسپری کنم تودریچه؟
دریچه گازباهوای خشک ورودی ازفیلترهوامواجه است وبایدچرب بشه ولی مپ باهوای بخارروغن سایکلون درارتباط هست واسپری خشک ناهیدبراش بهتره،بنظرم هیچگونه اسپری درحالت روشن انجام ندهیدالبته عملکردموتوربهترمیشه ولی کاتالیست آسیب میبینه ،داخل باک هم چیزی غیرازبنزین نریزید.موتورخاموش دریچه گازراکه تمیزمیکنیدغبارودوده رابااسپری خیس کنیدوبادستمال بدون پرزپاک کنید.سنسوردورموتورروی فلایویل هست.
سهیل
عبادت بجزخدمت خلق نیست.
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 132
تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 10:15