جناب چشمک منم دقیقا در مرحله ای هستم که شما قرار گرفتین.
تا جایی که تحقیق کردم این سورنهایی که بدون گارانتی هستن اصولا هیچ ایراد خاصی ندارن. اول اینکه با توجه به سری ساخت و شماره شاسی مجبور شدن که مدل 94 بدن بیرون. ثانیا ظاهرا در مسیر هوادهی برخیشون دچار عدم آب بندی و افت توان هستن که به هر حال میشه بررسی کرد و برطرفش کرد. ایراد عمده و اساسی ندارن که سرطان بشه و آدم رو پشیمون کنه.
ولی از طرفی این ماشین جدید هست و توربو هم اولین تجربه ی ایرانخودرو هست. گارانتی میتونه فراخوان ها و مشکلات احتمالی و تامین قطعات جدید به کار رفته رو پوشش بده. و از طرفی من احساس میکنم بنا به دلایلی که اینجا ذکر کردنش ممکنه جنجال آفرین باشه این ماشین نیاز مبرم به کارت طلایی داره.
من تا به اینجا به این نتیجه رسیدم که گارانتی دار معقول و منطقیه.
ولی باز هم دوستان حرفها و نظراتی در این مورد داشته باشن مشتاقم بشنوم.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 137
تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 5:38