پستتوسط mads_7454 » پنج شنبه 6 اسفند 1394, 3:22 pm
سلام دوستان . من تازه چند روزه تحویل گرفتم . اکثر قطعات الکتریکی موتور که با چشم دیده میشه بوش هست و made in germany حالا راست و دروغش پای خودشون . تا بحال من ازش راضیم نسبت به تمام محصولات ایران خودرو برتره . کپ نداره و شتاب اولیه هم خوبه و ثانویه هم خوبه . صدای اضافی داخلش نداره کیفیت مونتاژ به نسبت بد نیست و صدای موتور هم ازار دهنده نیست . خدا رو شکر گیربکسم هم هیچ مکلی نداره و عالیه .
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 204
تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 3:33