bardia.t نوشته شده:با درود //ای بابا ول کن این طرح فرسوده را اگر اینا بخوان گیر بدن باید ماشینهای صفر وطنی را از رده خارج کنن گالانت که محدود قیمتش حدود 20 /30 تومن هست الان ماشنهای بنز و بی ام و مدلهای 1992 بین 30 تا 90 میلیون خرید و فروش میشن /پس از این نظر خاطرت جمع باشه بعدش هم لوازم گالانت بخصوص نسل 6 فراوان پیدا میشه چه نو چه استوک البته ناگفته نمونه نیاز به لوازم مثل نیاز به لوازم ماشین وطنی نیست که هر روز یه چیزیشو باید تعویض کنید /لوازم یدکی مورد نیاز اینها در 80 درصد موارد لوازم مصرفی هستش مثل لنت /تسمه/فیلتر و....البته خیلی از لوازم با لوازم سایر ماشینها یکی هست و لوازم فنی هم خیلی دیر خراب میشن اون هم بر اثر سهل انگاری مصرف کننده که اون هم مشکلی نداره و فرواون هستش و قیمت لوازم فنی در حد پزو 206 هست فقط از نظر لوازم تزئینی و چراغها یکم گرونه که اون هم شما هر روز نمیخواهید چراغ و لوازم تزئینی تعویض کنید که /پس با خیال راحت گالانت بخر و حالشو ببر /طرف گل هم نرو که سرطانه /ماشین فقط ژاپنی و بس
خودم کلا از ماشین وطنی خوشم نمیاد
مصرفمم از ماشین روزی حداکثر یک ساعت اونم داخل شهر البته اگه حوصله بیرون رفتن داشته باشم
فقط ترسم از این طرح فرسوده بود که شما خیالم راحت کردین
پس با خیال راحت و با حوصله دنبال یه گالانت عینکی که اندازه جیبم باشه بگردم
اگه لوازمشون به فراوانی سیلو باشه که دیگه غمی نیست
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 251
تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 21:06