bztaghavi نوشته شده:ch64 نوشته شده:bztaghavi نوشته شده:سلام
كسي سيستم پرونيكس داره منو راهنمايي كنه من چنتا مشكل دارم:
1- كاري با فولدر نداره همه اهنگارو ميريزه وسط
2-يه صداي "ويز" تا ولوم 5 مياد دائم
3-كلا دفترچه چيزي نداره اين تو جعبش جايي هست بشه كاتالوگ از سايتي جايي گرفت
لطفا راهنمايي كنين...مرسي 


درود بر شما
1- من هم همین مشکل رو داشتم با آپدیت ویندوز درست شد (فقط نمایندگی باید ببری)
2-این مشکل رو نداشتم ولی با آپدیت شاید درست بشه
3- کاتالوگ فارسی نداره تو هیچ سایتی نیست
تشكر
[b]كاتالوگ كلا نداره؟ انگليسي
هر نمايندگي از سايپا برم ميشه يا برم ستكو؟[/b][/quote
من بردم نمایندگی پرونیکس
خیابان سهروردی شمالی-چهارراه کیهان-خیابان شهید خلیل حسینی(سورنا)-جنب بانک ملی-شماره 94
ولی ستکو هم انجام میده
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 118
تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 20:00