کلوپ کیا KIA • Re: کیا سراتو مونتاژ سایپا

خرید بک لینک
bztaghavi نوشته شده:
ch64 نوشته شده:
bztaghavi نوشته شده:سلام

كسي سيستم پرونيكس داره منو راهنمايي كنه من چنتا مشكل دارم:

1- كاري با فولدر نداره همه اهنگارو ميريزه وسط
2-يه صداي "ويز" تا ولوم 5 مياد دائم
3-كلا دفترچه چيزي نداره اين تو جعبش جايي هست بشه كاتالوگ از سايتي جايي گرفت

لطفا راهنمايي كنين...مرسي :o:o:o

درود بر شما
1- من هم همین مشکل رو داشتم با آپدیت ویندوز درست شد (فقط نمایندگی باید ببری)
2-این مشکل رو نداشتم ولی با آپدیت شاید درست بشه
3- کاتالوگ فارسی نداره تو هیچ سایتی نیست

تشكر
[b]كاتالوگ كلا نداره؟ انگليسي

هر نمايندگي از سايپا برم ميشه يا برم ستكو؟[/b][/quote

من بردم نمایندگی پرونیکس
خیابان سهروردی شمالی-چهارراه کیهان-خیابان شهید خلیل حسینی(سورنا)-جنب بانک ملی-شماره 94
ولی ستکو هم انجام میده

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 118 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 20:00

صفحه بندی

خبرنامه