MMD.P نوشته شده:amir 56 نوشته شده:سلام
لطفا محاسن و معایبش رو بدون تعصب بیان کنید ؟ اگر هم خودروقبلیتون شاسی بوده میشه با اون مقایسه کنیید .
من خودم چند روز پیش تو اتوبان کرج تهران قهویشو دیدم از جلو ابهت خاصی داشت ولی از عقب یکم نحوه قرار گیری چراقهای عقب به ذوق میزد
خب مزایاش که مشخصه نیازی به گفتن نیست (خصوصا قدرت موتور 217 اسب بخارش حرفی برای بد گفتن نمیزاره).
من معایبش رو از دید خودم میگم و البته این که ماشین قبلیم کاپرا بوده.
1- شیشه ها با قفل کردن دربها اتومات بالا نمیره (شاید هم میره و باید تو تنظیماتش تعریف بشه که من ندیدم).
2- رهیاب نداره ولی میشه رادیو پخشش رو با موبایل لینک کنی تا نقشه رو نمایش بده البته با همه موبایلا ست نمیشه.
3- بدرد آفرود نمیخوره البته نه این و نه هیچ کدوم از هم رده هاش (کوراندو، جک، تیگو، رنو و ...).
4- به نظر من دور فرمونش کمه که تو دور زدن اذیت میکنه.
5- دوربین دنده عقب تو شب نور کافی برای نمایش نداره.
6- صندوق جا دار نیست (هرچند که از هم رده هاش بزرگتره).
7- فقط صندلی راننده برقیه.
8- به نظر تو دست اندازها یه کم خشکه.
9- صدای موتور به هنگام ایست کامل به نظرم زیاده (صدای موتور به هیچ عنوان داخل خودرو نمیاد، منظورم بیرون از خودرو که باشید).
آقا مبارک باشه و درود میفرستم به دید باز و منصفانه تان که بدون تعصب و منصفانه نظرتان در مورد خودروی تازه خریداری شده تان را گفتید که متاسفانه الان کم میبینیم کسی حاضر باشه بدون تعصب در مورد ماشینش نظر بده.
من سوالم در مورد ترمز gs است ، نظرتان در مورد ترمزش چیه ؟ میخکوب میکنه ؟ عکس العمل پدال ترمز سریع هست ؟ کلا از قدرت و حالت ترمز گیریش راضی هستید ؟
من در تست درایو gs در پیست آزادی 2 دوری با ماشین زدم ، ترمزش در حد نرمال بود تقریبا همان حس و حالت ترمز نیو کوراندو خودم را داشت ، من ترمز ال نود که سابق داشتم و خیلی میخکوب بود و پدال خیلی سریع واکنش میداد را بیشتر میپسندم.
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 111
تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 16:42