كلوپ پیکان • Re: تاپیک جامع تزئینات و آپشن ( پیکان )

خرید بک لینک

Re: تاپیک جامع تزئینات و آپشن ( پیکان )

پستتوسط صادق شوی » پنج شنبه 5 فروردین 1395, 8:13 pm


سلام دوستان یه سوال در رابطه با دستگیره شیشه بالابر پیکان مدل پایین داشتم
خواستم بدونم به تجربه شما دستگیره بالابر شیشه مدل پایینی داریم طرحش مدل پایینی باشه ولی هزار خاریش گرد باشه و به مدل بالا بخوره
ممنون

عالم همه هیچو خلق عالم همه هیچ
ای هیچ به هر هیچ در هیچ مپیچ

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 186 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 8:17

صفحه بندی

خبرنامه