Mr.Ramin.sn نوشته شده:
از لحاظ لاستیک که کاره خوبی کردی
به هر حال از چینی خیلی بهتره
رینگم سلیقه ی و نظری نمیدم
ولی قالپاقارو نمیدادی بهتر بود
قالپاقای که تو بازار هست مفتشون گرونه و سریع کدر میشن
البته نمیشه گفت همشون ولی چن سری که واسه پیکان گرفتم
این وضیعته
تشکر
امروز رفتم نمایندگی که ببینم قالپاق دارن و چقدره قیمتشون گفت داریم و هر کدوم 9.5 قیمتشه . به همین دلیل منم رفتم و با مقداری دردسر قالپاق ها رو پس گرفتم
در کل ماشین با رینگ های جدید این شکلی شده :

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 377
تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 7:12