پژو 405، پرشیا و... • Re: تاپیک جامع رینگ و لاستیک 405 ها و پرشیا ها و سمند ها

خرید بک لینک

Mr.Ramin.sn نوشته شده:
از لحاظ لاستیک که کاره خوبی کردی
به هر حال از چینی خیلی بهتره
رینگم سلیقه ی و نظری نمیدم
ولی قالپاقارو نمیدادی بهتر بود
قالپاقای که تو بازار هست مفتشون گرونه و سریع کدر میشن
البته نمیشه گفت همشون ولی چن سری که واسه پیکان گرفتم
این وضیعته

تشکر

امروز رفتم نمایندگی که ببینم قالپاق دارن و چقدره قیمتشون گفت داریم و هر کدوم 9.5 قیمتشه . به همین دلیل منم رفتم و با مقداری دردسر قالپاق ها رو پس گرفتم

در کل ماشین با رینگ های جدید این شکلی شده :

تصویر

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 377 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 7:12

صفحه بندی

خبرنامه