سلام
جناب فرهنگ جسارتا یه درخواستی دارم که سشعی کنید همه مطالب رو تو یه پست بنویسید
اگه ارسال شد بعد یه مطلبی یادتون اومد از ویرایش استفاده کنید
آدم میاد سرگیجه میگیره ببخشید قصد بی ادبی ندارم
اما برسیم به بحث شیرین پدال که خودم یکسال هست دنبالش هستم
پست قبلی گفتم که ترمز این ماشین با بقیه ماشین ها فرق دارهپکلا پایین میگیره و اسفنجی
اما قدرت مناسبی داره
شما باید قلق ترمزش دستت بیاد اون وقت میشه تو یه جاده پر ترافیک با اتکاء به همین ترمز لایی کشی کنی
دیسک ترمز هم میشه تعویض کرد ولی مشکل از دیسک نیست که سیستم ترمز همین شکلیه
میگن مدل های abs بد تر شده به خاطر سه کاناله بودن یونیت abs
درکل زیاد به فکر ترمز نباش به مرور همه چیز عادی میشه
بد تر از همه صفحه محافظ بشت دیسک ترمز هست
اینقدر فاصله کمی داره یه سنگ اندازه عدس هم بره لاش گیر میکنه
من به خاطر ریز بودن آج لاستیک هام دائم سنگ لاش گیر میکنه تو حرکت میره اون وسط هی صدا میده
به نظر شما عوارض برداشتن اون صفحه چیه؟ مشکلی پیش میاد؟
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 121
تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 4:52