behi_7979 نوشته شده:صرفا جهت اطلاع
هاچبک مدل 89.اون دو تا موردی رو که دوستمون پرسیده بودن
[urlاttp://www.uplooder.net/img/image/27/721e5b9aea22831d583756a9349b2478/20160331-113033.jpg]

[/url]

سلام
ممنون از شما و و دوست عزیز دیگرمان بابت وقتی که برای جواب دادن به سئوالم گذاشتید.
ای کاش این موارد رو برای سدان هم در نظر می گرفتند.
بلاخره زمانی فراهم شد که با ماشین جدید اولین مسافرت رو تجربه کنم. از هر لحاظ واقعا مزدا تو جاده جواب میده ، من واقعا ازش راضیم ، واقعا لاستیک می تونه تو سواری یک ماشین نقش به سزایی داشته باشه ، قبلا که اون 89 رو داشتم با اون لاستیکها این سواری رو بهم نمی داد و صدای برخورد لاستیک با آسفالت واقعا زیاد بود ولی با این لاستیکهای واقعا سواری ماشین زیر و رو شده ، البته من روی ام جی هم این تجربه رو کرده بودم ، جالبه امروز که از مسافرت برگشتم و فرصتی پیش اومد و سری به تاپیک زدم و مباحث فشار باد لاستیکها رو دیدم رفتم و فشار باد لاستیکهای ماشین رو اندازه گیری کردم و در کمال ناباوری دیدم هر 4 چرخ روی 39 تنظیم شده اند!!!
با وجود این مقدار فشار باد بازم سواری ماشین کاملا نرم و بدون ضربه بود که برای من واقعا این موضوع جای تعجب داشت و جالب بود . حال برام جای سئواله که چرا باد لاستیکها روی این عدد تنظیم شده است؟
از دوستان اگر کسی تمایل به نصب سنسور دنده عقب و یا نصب دیگر آپشنها و یا فعال سازی آپشنهای ماشینش رو داره چنانچه مایل هست یه قراری رو با هم بذاریم و به صورت دسته جمعی بریم ، هم تو این فرصت امکان آشنایی و تبادل اطلاعاتمون فراهم میشه و هم می تونیم نظراتمان را به صورت جمعی به واحد آپشن گروه بهمن انتقال بدیم.
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 187
تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 3:50