تحیری نوشته شده:mehdifaster نوشته شده:دوستان درود
کسی میدونه سیم خروجی مثبت دینام(آلترناتور) دقیقن از کجا باید وارد مدار بشه. یعنی درستش اینه که اون سیم به کجا وصل بشه
ماشینم 206 تیپ 5 (مولتی پلکس)
تو ماشین خودم وصلش کردن به یکی از قطب های اتوماتیک استارت، البته کاملن واضحه سیم کشی فابریک نیست و دست صاحب قبلی که بوده تعمیراتی روش انجام شده
این قضیه فکرمو درگیر کرده حس میکنم نباید اونجا وصل بشه
با سلام :
سیم مثبت دینام بصورت مستقیم به قطب مثبت باتری وصل می شود و اما چون، قطب مثبت باتری با یک سیم کلفت نیز به یکی از سر های اتوماتیک استارت وصل می شود، در حقیقت هر دو خواسته یا ناخواسته به هم وصل می باشند و مشکلی ایجاد نمی کنند.
ممنون از جوابت دوست گرامی،
یه سوال دیگه اینکه دلیل زود خراب شدن اتوماتیک استارت چی میتونه باشه؟
من دوبار تا حالا اتوماتیک استارتم خراب شده
هر دو بار اتوماتیک استام صنعت گرفته بودم الانم برای بار سوم استام صنعت گرفتم که با توجه به پرس و جو که کردم ظاهرن در حال حاضر از بقیه بهتره و تو خط تولید داره استفاده میشه
دلیلش چیه به نظرتون؟ کیفیت قطعات پایینه؟ طبیعیه خراب شدن اتوماتیک تو شش، هفت ماه؟ یا دنبال یه ایراد تو ماشین باشم؟
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 113
تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 2:46