مشاوره، معرفی و مقایسه • Re: مشاوره برای خرید اسپیکر (Speakers)

خرید بک لینک
dr.roohi.69 نوشته شده:سلام، راهنمايي ميفرماييد، با پخش فابريك ٢٠٦ IKCO اينا كه بلوتوث دارن، اسپيكر ميخوام كه رو طاقچه نزارم و تو درا بزارم، كامپ بزارم يا گزينه ديگه پيشنهاد ميدين؟؟ با اين پخش كسي سيستم معمولي بسته؟

Sent from my iPhone using Tapatalk


به نظر من حیفه بخواین برای کامپ هزینه کنید و پخشتون رو عوض نکنید. من اون اوایل با پخش فابریکی 206 ام کامپ داشتم. بعد ها که پخشو عوض کردم دیدم چقدر تفاوت بوده :smile:

RAiN-boy نوشته شده:سلام دوستان...
کسی تجربه شنیدن صدای کنوود 69995EX رو داره؟چطوری هست؟
به صورت کلی زیر 200 هزار تومان بهترین باند بدون امپیلی چی هست که هم بیس خوبی بده و هم تو ولوم بالا کمتر بهم بریزه...
و همچنین بهترین باند با امپیلی زیر 200 تومن چی هست که هم بیس نرمی بده و هم شفافیت خوبی داشته باشه؟؟؟
لوازمای من پخش 2750 پایونیر
امپ 4 کانال 1300 بوشمن
مابقی لوازمم هم هنوز چیزی انتخواب نکردم...

من بهتون 6965V2 پیشنهاد میدم. بیس خوب کیفیت خوب . بدون آمپ با پخش 1750 پایونیر بسته بودم واقعا راضی کننده بود نسبت به هزینه کمی که انجام شده بود.

[quote="pooriya.bat"][quote="saleh_polo"][quote="pooriya.bat"][quote="pooriya.bat"]

در کل بین باند 938 و ساند استریم SST6.9کدوم بهتره برای صدای بلند و پرتاب صدای بالا؟ ؟؟؟

SST6.9 پرتاب صدای بالاتری داره از 938، 938 به نظر من جنس صداش دل نشین تره. اگر صرفا دنبال حجم و پرتاب صدا هستین دنبال اسپیکرای 7 اینچ باشین.

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 146 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 1:44

صفحه بندی

خبرنامه