سلام وعرض ادب دوستان ی چیزی می گم که خودتونم اطلاع دارین ولی من جهت یاداوری میگم تنظیم باد لاستیک ها رو دقت کنید یعنی تناسب باد چرخهای جلو عقب رو رعایت کنید یعنی اگر چرخ جلو ۳۳ چرخ عقب ۳۰ باشه یا اگر جلو ۳۵ عقب ۳۲ باشه من امروز رفتم روغن ماشین و عوض کردم باد چرخ ها رو که تنظیم زدم چرخهای جلو میزون بود ولی چرخهای عقب سمت راننده ۲ درجه با عقب سمت شاگرد فرق داشت منم تنبلی کردمو بجای اضافه کردن باد چرخ دیگرو کم کردم تو مسیر برگشت به خونه دیدم ماشین یهو می کوبه و سواریش زمین تا اسمون فرق کرده بود تنها چیزی منو به شک مینداخت تنظیم باد بود منم سریع برگشتم باد چرخهارو دوباره تنظیم کردم ماشین مثل اولش نرم شد خلاصه هر وقت ماشینتون یهو شروع به کوبیدن کرد اول باد چرخهارو تنظیم کنید اگر مشکل حل نشد برید دنبال ایرادات دیگه
Sent from my SM-N910H using Tapatalk
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 146
تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 1:44