برای تمیز شدن رادیاتور و از بین رفتن زنگ زدگی بهتره اول آب معمولی بریزی بعد کی دو ساعت کار کنه تا جرمها در آب حل بشه بعد خاموش کنید کمی بزارید خنک بشه بعد آبو خالی کنید دوباره آب معمولی بریزید اندفعه یک ربع تا نیم ساعت باهاش دور بزنید تا زنگ زدگی تو آب حل بشه و آبو دوباره خالی کنید. اندفعه ضدیخ و آب مقطر مخلوط کرده و تا دو تا سه ماه استفاده کنید . سری بعد آب مقطر و ضدیخ به مدت شش ماه و سر بعد به مدت 1 تا 1 سالو نیم .
(یه جا خوندم زرد چوبه بریزید این دیگه غیر قابل تحمله من نمیدونم طرف پیش خودش چی فکر کرده!!!! میخواسته آبگوشت درست کنه کم مونده پیازو گوشتو سیب زمینی نخود و نون هم بریزن ).
یه جا دیگه خوندم وایتکس آخه این دیگه مسخرس وایتکس . یه جا دیگه هم خوندم تاید بریزید که تا آخر عمر ماشین از اگزوز حباب بده.
همیشه شکرگزار خداوند باشیم...
هممون انسانیم دشمن هم که نیستیم پس مهربان باش.
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 175
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 17:52