كلوپ دوو DAEWOO • Re: تاپیک جامع مصرف سوخت انواع دوو

خرید بک لینک

Mohamadmp نوشته شده:همه این کارو کردم نشده سر سیلندرم نو اورجینال گرفتم تازه عوض کردم این میکانیکام هیچی حالیشون نیست هرکی یه چی میگه این خروجی اگزوز زیاد با شدت زیاد خارج میشه اون درست نمیشه بدبختی


سلام
بعضی از مکانیکها درست میگن اما نمیدونند چطور توضیح بدند و یا به خاطر حفظ اسرار کارشون حقیقت رو نمیگن و این حقشون هست چون نون دونیشون هست
مشکل ماشینتون از چند چیز میتونه باشه
همونطوز که جناب erteash گفتند اولیش تنظیم نبودن دلکو هست
باید وسط تنظیمش کنین و حالتش رو چک کنین سپس 2mm چپ و چک کنین
سپس 2mm دیگه چپ و چک کنین
سپس برگرده وسط و برای راست هم مثل چپ چک بشه تا بهترین حالت انتخاب بشه
====================
فیلرها هم اگر تنظیم نباشه مبتونه همین مشکل رو به وجود بیاره
تسمه تایم هم باید چک بشه که تنظیم باشه یعنی پولی میل سوپاپ در جای علامت زده باشه و همون موقع پولی میل لنگ هم باید در جای علامت زده باشه
کار ساده ای هست
در این صفحه فیلرگیری ماتیز رو درج کردم که یک قسمتش مطمئن شدن از تنظیم بودن تسمه تایم هست
گرچه ماتیز 3 سیلندر هست اما اصول کار برای همه ی ماشینها یکی هست حتی 6 و 8 سیلندر و بیشتر
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtop ... start=3640
بهتره گپ شمعها هم چک بشه که همگی به یک اندازه باشه و شمعها رسوب نگرفته باشه
درضمن با کشیدن وایرشمعها به صورت تک تک در دور آرام با نبردست عایق دار هم میشه فهمید کدوم سیلندر درست کار نمیکنه
سیلندری که یرداشتن وایرش لرزش کمتری ایجاد میکنه مشکل داره یعنی یه چیزیش ایراد دارد مثل مقاومت وایر زیاده یا شمعش شُله یا کثیفه یا کپش تنظیم نیست یا فبلرهاش تنظیم نیست یا سوپاپهاش مشمل داره

همه عالَم گشتم و عاشق شدم صد بار
ندیدم من عشقی به از عشقِ پروردگار

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 111 تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 17:52

صفحه بندی

خبرنامه