t51 نوشته شده:این ماشین ازسال1390داره تست میشود.لذت رانندگی باتوربوبدون پرداخت بالای 70ملیون وبالاترجای شک ندارد خودef7تنفس طبیعی البته بیشتربنزینی لذت خودش راهنوزدارد.نظرم این هست که یک روزرانندگی باتوربوبسیارتجربه خوبیه که ارزش ریسک داردتازه2سال هم گارانتی داری.
ولی اگرفکرشما بازاردست2وهزینه نگهداری هست که این مقوله باتوربوسواری منافات داردونبایدبگیرید.
اولین پست با محتوی و معنی دار و راهگشا
اکثر قریب به اتفاق ایرانیان نظری که در مورد یه ماشین دارن اینه که اذیت نکنه و کاپوت رو سال تا سال بالا نزنن و ماشین برای دردسری نداشته باشه
خب این ایده و نظر تا سال 90-91 عملی بود ولی بعد از این دوره ماشین های وطنی همشون چینی شدن و دردسرشون افزایش پیدا کرد.
به نظر من اکثر ایرانیان نظری که در مورد یه خودرو توربو دارن اینه که با هزینه دو سه میلیون بیشتر یه ماشین گرفتن در حد یه مزدا سه و با دو سال گارانتی و همون راحتی ها
خب این خیلی تا واقعیت فاصله داره
به نظر من همه خریداران وطنی این خودرو باید خودشونو برای مراجعات و فراخوان ها و رسیدگی های غیر معمول اماده کنن - البته فک کنم سازنده هم سعی کرده یه توربو مینیمم به صورت کیت دانشجوئی نصب کنه تا حداقل فشار به مجموعه بلوک موتور و سرسیلندر و شیلنگ های رادیات بیاد
تست آپارات رو هم دیدم و خیلی مسخره و ابتدائی بود - تو سربالائی پاکنژاد ماشینو راه انداخته و میگه خیلی خوب نیست ولی وقتی میره سرپائینی همون مسیر یوهو میگه چه شتابی و چه چیزی - خب معلومه هر ماشینی تو سرپائینی شتاب خیلی خوبی خواهد داشت
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 140
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 14:22