پستتوسط Monazzamimo » دو شنبه 16 فروردین 1395, 7:00 am
ممنون دوست عزيز
من تنها ترسم از شتابش تو سربالايي هستش وگر نه تو بقيه موارد نسبت به هم رده هاش و نسبت به قيمتش بهترين انتخاب ميتونه باشه مخصوصا در مقايسه با چيني هاي بازار در كل نسبت به قيمتش ارزش خريد داره فقط يه سوال ديگه نميشه مدل اليت رو رينگ دايموند كات انداخت روش و اگه ميشه كسي قيمتش رو ميدونه چقدر ميشه ؟ يه ويديو هم ديدم مدل سانروفدارو دو رنگش كردن اگه بشه هم رينگ انداخت هم دو رنگ كه ديگه عالي ميشه
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 172
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 14:22