M0M_mohammad نوشته شده:اقا بی خیال
این تیوولی چه ماشین بی خودیه گرون بیریخت بی استاندارد دلم منو که زده میخوام بفرشمش کپچر بخرم خیییییییییییلی خوب
دوستان تیوولی سوار مقاومت نکنید شماهم این کارو بکنید بزارید تموم بشه این ماجرا
دوست عزیزم
اینهایی که بنده عرض کردم دلیلی بر بد یا زشت بودن یا... تیوولی نیست. تیوولی خودروی قابل قبولیست لکن عرض بنده این است رامک با تبلیغات غلط اطلاعات غلط به مردم می دهد و دزدی هم جای خودش.
کپچر هم ایراداتی دارد مثل هر خودروی دیگر حتی s500هم ممکن است ایراداتی داشته باشد.
در هر حال هر جای صحبت بنده اشتباه بود خوشحال می شوم بفرمایید تا بنده اطلاعاتم را اصلاح کنم.
ماجرایی نیست که بخواهد تمام شود. اگر عزیزان مایل نیستند واقعیات را بدانند مشکلی نیست چند مورد دیگر در انتخاب خودرو به نظرم مهم است که بنده از عرض کردن خودداری می کنم مبادا با تیوولی همراستا نباشد و عزیزان دلگیر شوند.
موفق باشید
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 182
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 13:19