پستتوسط mr.hadi » دو شنبه 16 فروردین 1395, 3:49 am
با سلام.
در هنگام توقف بالاي 30 ثانيه بهتره دنده رو در حالت N قرار بديد.
اون تقه به هنگام تغيير وضعيت از N به D يا R هم كاملاً طبيعيه. شما بنز هم بشينيد اون تقه رو داره .
فقط يكي از مهندسين تويوتا در مورد لكسوس بهم گفته بود ماشين هايي كه KEYLESS هستن روش صحيح روشن كردن ماشين اينه كه ماشين مستقيم روشن نشه.
دكمه استارت رو بدون پدال بزنيد ( همون حالتي كه در كولئوس چراغهاي آمپر روشن ميشه و نشانگر ها تا انتها ميچرخه) با اين كار قبل از روشن شدن مكانيكي موتور، روغن و بنزين پمپ ميشه و كمترين آسيب موقع استارت وارد ميشه.
صحت و سقم اين نظريه رو نميدونم ولي خودم هميشه اين كار رو انجام ميدم.
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 319
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 11:16