برلیانس Brilliance • Re: تاپیک جامع تجربه ی سواری برلیانس H330 دنده اي - مزایاو معایب

خرید بک لینک

امير سلطان نوشته شده:دوستان موتورش ضعیف نیست؟
1500 اخه.نسبت وزن به قدرت موتورش خوبه؟

چون موتور و گیربکس خیلی با هم مچ هستن.. با این که 105 اسب بخاره.. ولی شتابش خوبه.. مطمئن باشید در حدی نیست که راضیتون نکنه..

وقتی با ماشین تمیز و کلاسیک اسپرت میری توی خیابون,درواقع داری به اون خیابون و مردماش لطف میکنی که اجازه میدی زیبایی رو ببینن..

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 155 تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 6:06

صفحه بندی

خبرنامه