سلام دوست عزیز،در ابتدا قبل از پرداختن به جواب سوال شما عرض میکنم که اینجانب قصد بازرگانی ندارم و در فرومهای اصلی سایت بطور جامع این سیستم تجزیه و تحلیل کردم،به عنوان کارشناس نصب کلاچ هوشمند و گیربکس amt چند شرکت فعال در این زمینه قبل از بیان معایب و مزایای این سیستم در ابتدا شما خواسته خودتون از این سیستم مشخص کنید و بعد از آن از این واژه ها استفاده کنید،فرمودید سیستم بدرد نخور؟فریب تبلیغات؟؟
خواسته شما از بدرد بخور بودن چیه؟ کارایی مدنظر شماست که این سیستم فاقد اون هست؟
اگر احساس میکنید با تبلیغ و فریب اقدام به خرید کردید هر شرکت روند فروش خودش داره و اجبار به ارایه ی خدمات تا چند سال پس از فروش.
Sent from my HUAWEI SCL-U31 using Tapatalk
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 177
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 6:06