پستتوسط mohammad1800i » چهار شنبه 11 فروردین 1395, 5:29 pm
ISOMAX نوشته شده:از دوستان کسی هست بادگیر برای شیشه های جلو نصب کرده باشه؟ تو صدای باد تاثیر داشته؟ به نظرتون نصبش ارزش داره یا خیلی ضایست؟
تو هیچی تاثیر نداره
دید راننده را میگیره
شیشه بالابر هم خراب میکنه
ضایع هم هست


مثل باد سرد پاییز
غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید
که چه آفتی به من زد
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 164
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 4:50