سلام دوستان
ابتدا تشکر می کنم از دوستان amir.. ، zabanbaste ، behnam_007 و جناب جنوبی
حالا که روغن باید تعویض بشود کدوم روش بهتر هست ؟
1- پیچ تخلیه گیربکس و تخلیه 3 تا 4 لیتر روغن
2- با استفاده از دستگاه و تخلیه کل روغن
kian525 نوشته شده:اصفهان دستگاهی دیدم که کل روغن رو تعویض میکنه، بدون باز کردن گیرباکس.
اره دستگاه تمام اتوماتیک هست که از این ور روغن کثیف رو تخلیه می کند و از اون ور روغن جدید وارد گیربکس می شود.
ایرانی اش هست که شرکت پارس کوشان طراحی و ساخته و همچنین پردازش خودرو .
http://www.parskoushan.com/fa/%D9%85%D8 ... ks-xx.html

دستگاه منو فارسی هم داره


http://pardazeshkhodro.com/products/%D8 ... %82%DB%8C/



نمونه خارجی چنین دستگاه هایی هم وارد ایران شده مثل برند آمریکایی BG
http://www.bgproducts.ir/fa/index.asp?p=pages&id=298


مزایا

اینم چند تا فیلم از دستگاهای BG (تخلیه روغن گیربکس اتومات)
این ویدئو نحوه تخلیه روغن گیربکس اتومات ماشین هوندا رو داره نشون می دهد
http://www.aparat.com/v/Uk3TQ
اینم نحوه کارکرد و مکانیزم دستگاه رو نشون می دهد
http://www.aparat.com/v/y2C9a
جدیدترین دستگاه کمپانی BG مدل PXT برای تخلیه گیربکس اتومات
http://www.aparat.com/v/zCSpm

نظر دوستان درباره استفاده از این دستگاهها برای تعویض روغن گیربکس چیست ؟
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 369
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 4:50