پژو 206 و 206+ • Re: تاپیک جامع گیربکس اتوماتیک 206 (AL4)

خرید بک لینک
سلام دوستان
ابتدا تشکر می کنم از دوستان amir.. ، zabanbaste ، behnam_007 و جناب جنوبی

حالا که روغن باید تعویض بشود کدوم روش بهتر هست ؟
1- پیچ تخلیه گیربکس و تخلیه 3 تا 4 لیتر روغن
2- با استفاده از دستگاه و تخلیه کل روغن

kian525 نوشته شده:اصفهان دستگاهی دیدم که کل روغن رو تعویض میکنه، بدون باز کردن گیرباکس.

اره دستگاه تمام اتوماتیک هست که از این ور روغن کثیف رو تخلیه می کند و از اون ور روغن جدید وارد گیربکس می شود.

ایرانی اش هست که شرکت پارس کوشان طراحی و ساخته و همچنین پردازش خودرو .

http://www.parskoushan.com/fa/%D9%85%D8 ... ks-xx.html

تصویر

دستگاه منو فارسی هم داره
تصویر

تصویر

http://pardazeshkhodro.com/products/%D8 ... %82%DB%8C/

تصویرتصویرتصویر

نمونه خارجی چنین دستگاه هایی هم وارد ایران شده مثل برند آمریکایی BG

http://www.bgproducts.ir/fa/index.asp?p=pages&id=298

تصویر

تصویر

مزایا
تصویر

اینم چند تا فیلم از دستگاهای BG (تخلیه روغن گیربکس اتومات)

این ویدئو نحوه تخلیه روغن گیربکس اتومات ماشین هوندا رو داره نشون می دهد
http://www.aparat.com/v/Uk3TQ

اینم نحوه کارکرد و مکانیزم دستگاه رو نشون می دهد
http://www.aparat.com/v/y2C9a

جدیدترین دستگاه کمپانی BG مدل PXT برای تخلیه گیربکس اتومات
http://www.aparat.com/v/zCSpm

تصویر

نظر دوستان درباره استفاده از این دستگاهها برای تعویض روغن گیربکس چیست ؟

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 369 تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 4:50

صفحه بندی

خبرنامه