My Landmark نوشته شده:آلکامی نوشته شده:سلام
من چند وقت پیش دنبال کارهای دیسک چرخ بودم گفتن الان لندمارک و کاپرا صفر مشکل تاب داشتن دیسک چرخ دارن
مکانیک گفت دیسک نو اگه بخری بازم میدیم تراش
لرزش پدال این ماشین موقع عملکرد ABS با ماشین های دیگه فرق داره و یه صدای قر قر خاصی هم همراهش هست
اگر از دیسک باشه هرگز تعویضش نکن بده تراش
تو نمایندگی به من گفتن لوازمی که روی ماشین هست هیچ وقت مشابه اون تو بازار نیست و با تعویض دیسک مشکل بیشتر میشه
همین دیسک رو بده تراش عالی میشه
مال من در حدی بود که ترمز میزدم داشبورد و فرمون در حد جدا شدن لرزش داشتن
سه ماه با همون وضع رانندگی کردم چون دیسک خوب پیدا نمیشد خلاصه دادم تراش الان عالی شده
منم از روز اول لرزش داشتم خیلی خفیف بود متوجه نمیشدم
الان که تراش دادم تازه فهمیدم از روز اول تاب داشت الان روان ونرم شده
جناب مرادی آلکامی،
شرکت اگه قبول کنه که فکر کنم تعویض کنه. منظورتون اینه که بیرون تابگیری کنم؟
جناب متین فر،
با این فرمایش جناب آلکامی برمیگردم به فرمایش قبلی شما.
آیا این تاب دیسک اگه داشته باشه میتونه موجب اون خالی کردن ترمز بشه که یک بار رخ داد؟. من چندان با سیستم ترمز لندمارک و کاپرا آشنا نیستم.
آقا محسن تجربشون رو گفتند . منم نظرم اینه که نیازی به تعویض نیست و با تراش حل میشه. اکثرا از سال 91 به بعد مشکلات زیادی دارند کاپراها و بعدش هم لندمارک .
بله خالی کردن ترمز نشانه بروز مشکل هست . خالی کردن هم میتونه از دیسک باشه هم از فشار شکن . اگه از فشار شکن باشه باید هواگیری بشه اگه خوب شد که خوب اگه دوباره هوا گرفت قطعا پمپ ترمز مشکل داره
اما با این لرزش که گفتید از همون دیسک ناشی میشه
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 133
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 3:45