جواد کشاورزی نوشته شده:اقا مازیار اگر بزاری خوبه ولی دف تویوتایی باید بدونی که تعداد دنده ها فشار روی گریبوکس ماشین نیاره
سلام
تا اونجایی که من اطلاع دارم دف های تویوتایی 3 مدل هستش
یه مدل 11.43هست که میشه 3.90 که تقریبا با دف فابریکش ضریبش یکیه یعنی قدرت و سرعتش فرقی میکنه
یه مدل 10.43هست که ضریبش میشه 4.3 و قدرت ماشین زیاد میشه ولی تاپ اسپید ماشین کمتر میشه
یه مدل دیگه هم هست که 9.43 که ضریبش میشه 4.7 که دیگه خیلی قدرتیه و تاپ اسپید رو خیلی پایین میاره و خطا تو سرعت سنج میندازه
هر 3 مدل اینا نه تنها به گیربکس فشار نمیارن بلکه فشار از روی گیربکس برمیدارن
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 12718
تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ساعت: 1:39