ZXAUTO • Re: ZHONGXING LANDMARK V7 (لندمارك) - محصول گروه بهمن

خرید بک لینک

مجید راز نوشته شده:امیر عزیز و جناب آلکامی گل ، از توجهتون سپاسگزارم .
فضای مفید و قابل استفاده لندمارک در کنار قیمت و مشخصات موتور و گیربکس اون ، در کنارهم و شرایط مناسب بهمن خودرو در قیاس با خودرو سازای وطنی دیگه ، که ماشین رو یکساله و بدون سود میفروشه ، منو به سمت لندمارک برد . با توجه به اینکه من به خاطر شغلم از این ماشین برای رفت و آمد جاده ای استفاده خواهم کرد و بین تهران و گیلان رفت وآمد دارم، نیاز به ماشینی دارم که خیلی منو اذیت نکنه در نتیجه ترجیهم صفر کیلومتر هست .
قبل عید رفتم نمایندگی گفتن ماشین رو 10 روزه میدن ولی چون تبصره به این ماشین میخوره - بالای 2000 سی سی - پلاک اون یکی دوماه طول میکشه . در خصوص کیفیت هم همونجور که امیر خان فرمودن ، با یه نگاه به درخت سیم ماشین و زیر اون میشه فهمید که خیلی از مراحل مونتاژ دستی انجام شده . ولی در کل در قیاس با هموطنای تک دفش ماشین جوندارتری به نظر میرسه که قطعا در این خصوص تجربه دوستان از من کاملتر و صحیحتره .


سلام دوست عزیز. ورودتون رو به این فروم خوش آمد میگم.
با این کاربری که شما میخواید از لندمارک بگیرید انتخاب خوبی کردید. چون الان تو رنج ماشینای بالای هفتاد میلیون و صفر کیلومتر فقط میشه لندمارک رو انتخاب کرد. چون هم فضای زیادی داره واسه بار و سرنشین هم شاسی نردبانی و هم دو دف بودنش این ماشینو از سایر برندهای چینی جدا میکنه.
متاسفانه اهمال در مونتاز و کم کاری زیاد موجب شد که خیلی از دارندگان به دلیل همین موارد ریز و درشت یه مقدار از لندمارک دل زده بشن. اما اینون بگم که موتور و گیربکس و دفها واقعا عملکرد خوبی دارند. موتورش که واقعا میتسوبیشیه چن خیلی ها این حرف و تصدیق کردند هم مکانیکها هم قطعه فروشا.

یه نکته هم عرض کنم خدمتتون : اینکه لندمارک رو با تویوتا لندکروزر و رونیز این شاسی بلندای ژاپنی مقایسه نکنید. هر چی نباشه تویوتا و نیسان موتورز بالاخره از همه حاظ مورد توجه هستند و قدمت و سابقشون هم معلومه. از طرفی از قطعات با کیفیت و البته در برابر قیمت بالا محصولات خود رو عرضه میکنند. اما این شرکت زانگ ژینگ که لندمارک رو تولید کرده هزار سال دیگه به گرد پاشون نمیرسه. چون فوق فوقش 20 تا 25 بیشتر تجربه ساخت خودرو رو نداره. اما بازم دمش گرم که تونسته یه چیزی بزنه که چند پله پایینتر با شاسی بلندای پدر مادر دار دار رقابت کنه. یادمه سال 90 نیسان رونیز 30 میلیون تومن شد. و اون موقع چینی ها خیلی تو بازار جایی نداشتند. اما اگه به اون زمان یه برگشت بزنیم متوجه میشیم که 30 تومن اون موقع هم واسه خودش پولی بود. .... حالا بگذریم.

یه نکته دیگه اینکه با ایکس 33 و لیفان و جک اس 5 مقایسش نکنید چون اصلا توی یه کلاس نیستند. بالاخره لندمارک هم شاسی نردبانی دار هم قوای انتقال قدرت 4 چرخ. هم موتور قوی تر. از لحاظ جثه هم از اونا یه سر و گردن بالاتره . پس مقایسش در کنار اتونای دیگه اشتباهه.

کیفیت رنگش هم که پرسیده بودید باید بگم خوبه . و فقط ایرادی که از زنگش میشه گرفت قسمتهای پلاستیکی هست که چون آستر نخوردند معلومه پوسته پوسته میشن. ولی بدنه و گلگیرا و درها کیفیت رنگ خوبی دارند خیالتون راحت باشه.

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 185 تاريخ: يکشنبه 15 فروردين 1395 ساعت: 23:24

صفحه بندی

خبرنامه