پستتوسط speco » یک شنبه 15 فروردین 1395, 10:23 am
سلام
من 24 اسفند ماشین رو تحویل گرفتم دقیقا یک ماه بعد از تاریخی که ثبت نام کردم.
عیدی باهاش مسافرت رفتم حدود 3600 کیلومتر . مشکل خاصی نداشت و سواری نرم و راحتی داشت. توی جاده مصرف سوختش حدود 5.5 بود. توی معکوس کشیدن هم خوب عمل میکنه. حتما موقع تحویل گرفتن بگین تیغه های برف پاک کن رو عوض کنن چون اکثرا از بس آفتاب خورده اند خراب شده اند. امروز برای سرویس اولیه هم بردمش نمایندگی جاده قدیم. روغن 70 هزار تومن فیلتر روغن 14 هزار تومن. مجموعا 94 هزار تومن از من گرفتند.
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 189
تاريخ: يکشنبه 15 فروردين 1395 ساعت: 19:10