کلوپ هيونداي Hyundai • Re: هیوندای کوپه - Hyundai Coupe

خرید بک لینک

Re: هیوندای کوپه - Hyundai Coupe

پستتوسط yashar4 » یک شنبه 15 فروردین 1395, 10:55 am



hamed250 نوشته شده:
yashar4 نوشته شده:

hamed250 نوشته شده:سلام،مصرف تو جاده خوبه حتی بیش از انتظار کم مصرفه.البته با سرعت ۱۱۰تا و استفاده از کروز وقتی باک ماشین پر اصلا عقربه بنزین تکون نمیخوره جوری که فکر میکنی امپر کار نمیکنه.اما تو شهر با شتاب دادن و گاز دادن مصرفش بالا میره.
از بابت پیلس من که دائم بهم گیر داده.حتی مردم تو شهر هم یک حالتی نسبت به ادم دارن،نگاهشون یک جوری.بعضی از اراذل و اوباش هم با ماشین میدن سمت ماشین.

حامد موضوع گیربازار بودن این ماشین نگرانم می کنه. خیلی وقتا آخر هفته تو تهران توی خیابونا وایمستن اینها و جلوی ماشین های مدل بالا به خصوص مجردها رو میگیرن. امیدوارم که زودتر ...... رو کم کنن. :P
آپشن دیگم برای خرید مزدا 3 مدل 86-88 هست.
راستی ماشینت چه رنگیه :ques:


سلام،واقعا پلیس روی ماشینهای خاص حساس تر،نمیگم این ماشین بنز یا بی ام و فلان مدل چندصد میلیونی.فقط بحث قیافه ماشین که توجهشون رو جلب میکنه.ماشین کوپه هم قشر جوان و البته اهل دور دور دختر بازی و این حرفها طرفش میرن پس از نظر اونا راننده این ماشین حتما مشکلی داره که بتونن بهش گیر بدن.از من سفید رنگ.توی کامنتهای قبلی ادرس کلیپهای درگمو گذاشتم که توی اپارت میتونی ببینی.از وقتی کوپه سوار شدم من که دیگه ماشین دنده ای و زیر ۶سیلندر سوار نمیشم.اصلا هم مصرف سوخت و استهلاک و این حرفها واسم مهم نیست.واقعا لذتی داره قدرت ماشین که دیگه بخاطرش تمام گیر بازارها و مخارج رو به جون میخری.

کوپه سوارای تهرانی نظرشون در این مورد چیه ؟

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 161 تاريخ: يکشنبه 15 فروردين 1395 ساعت: 18:09

صفحه بندی

خبرنامه