هوشیدر جان البته بحث هزینه هم هست.. من ماه پیش از خونه رفتم بیرون که مکش K&N بندازم یهو با 4 تا رینگو لاستیک برگشتم خونه

و جیبام خالی شد
البته شاید یه سر به این اپکو ها بزنم و مسیر هوای K&N رو ازشون بخرم (بجز خود فیلتر)
حالا امشب طرحمو پیاده کردم.. فیلترو همونجا که میخواستم گذاشتم ولی فقط باکس نداره و هوی گرم مکش میکنه
سر فرصت باید به باکس واسش بسازم
ولی الحق که چه صدایی داره
روانی شدم همینطوری دور موتورو میارم رو 3 تخته میکنم ول میکنم 
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 141
تاريخ: يکشنبه 15 فروردين 1395 ساعت: 17:08