جی ای سی JAC • Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

خرید بک لینک

atteesh نوشته شده:دوستان من خرداد ۹۴ تحویل گرفتم و تا این لحظه هیچ مشکلی نداشتم و رنگ نمایندگی هم به غیراز گرفتن فیلتر های مجانی !! ندیده بودم اما امروز صبح که مثل همیشه خواستم ماشین را روشن کنم استارت نزد !
خب قطعا برای ماشین نو اولین گزینه برای نزدن استارت باتری است که صد البته همان بود با ولت متر اندازه گرفتم ولتاژش ۷ ولت شده بود !
با نمایندگی تماس گرفتم گفتن که به شرط تحویل باتری فابریک و تایید خرابی ان توسط مسئول فنی برای یک مرتبه و تا سقف ۲۵۰ هزار تومان یک باتری میتوانید خریداری کنید و با ارائه فاکتور به نمایندگی بدون نیاز به مراحل اداری دیگرهزینه اش را فوری دریافت کنید .
الان یک باتری دیگر انداختم و باتری فابریک را باز کردم تا اخر هفته که باتری جدید بخرم .
کسی در این مورد تجربه ای دارد آیا واقعا بدون درد سر فاکتور باتری را پرداخت میکنند یا اینکه داستان میشود .

معمولا خرابی باتری ، یکهویی! نیست و به مرور شما کاهش قدرت استارت رو احساس میکنید ...
ممکن است دینام درست شارژ نکرده باشه و یا اتصالات باتری مخصوصا قطب منفی بطور صحیح متصل نشده باشند..
مخصوصا شل بودن اتصال بدنه بین گیربکس و موتور - کنار دسته موتوری که دقیقا زیر باتری قرار گرفته است....

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 328 تاريخ: يکشنبه 15 فروردين 1395 ساعت: 16:08

صفحه بندی

خبرنامه