rezaenzo نوشته شده:داداش گلم پنج پر دوبل یا پنج پر پارس ال ایکس کدوم
چون من از تبریز حدود سه ماه یا دوماه قبل پنج پر تو پر پارس ال ایکس رو خریدم با کاپ وسط حدود 680 تومن پیچها رو هم عوض نکردم چون خیلی گرون درمیومد همون پیچهای فابریک رو بستم مال نی ریز بود
مگه میشه با پیچ فابریک ؟؟
والا به من نشون داد خیلی پیچ فابریک کوتاه تر بود و پیچ فابریک اصلا واشر نداشت
براتون خطر ساز نشه ؟؟
یه دست پیچ دست دوم خریدم 40 تومن (دست دوم تمیز بخرید بهتره تا نو بازاری دست دوم ها اکثرا زیره ماشین صفر بوده )
من یه دست زیر شاسی دنا خریدم جلو خودم از زیره ماشین در اورد 580 تومن با کاپ وسط
مثل باد سرد پاییز
غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید
که چه آفتی به من زد
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 67
تاريخ: يکشنبه 15 فروردين 1395 ساعت: 16:08