hosseinalborzi65 نوشته شده:دوستان سلام، ی مشکل دارم اگر میشه کمک کنید من ماشینم تو سرعت 80 به 60 یا بالعکس صدای زوزه میده اول فکر کردم از گیربکس هسش ولی وقتی گیربکس رو خلاص میکنم بازم صدا هست، از بلبرینگ چرخ نیست از لاستیک نیست(این که میگم نیست هزار بار همه جوره امتحان کردم) جلوبندی میگه شاید از دف باشه، مکانیک میگه شاید از بلبرینگ پلوس باشه، موندم چی کار کنم،جلوبندی میگه از بلبرینگ پلوس باشه باید خر خر کنه نمیدونم واقعا،.... ماشینم 70 تا کار کرده بیشتر این صدا ها هم با سرد شدن هوا شروع شد، البته تو فصل پاییز اوایل پاییز واسکازینو عوض کردم و توتال اصلی فابریک زانتیا ریختم
فرستاده شده از C6602ِ من با Tapatalk
این صدای زوزه مانند رو ماشین من هم که مدل85 داره.دو زانتیا دیگه مدل 86 و7 هم دیدم همین مشکل صدارو داشتن که یکیشون که خیلی حساس بود با گیربکس استوک اروپایی تعویض کرد. یک مدل 84 برای مدت کوتاهی داشتم که علیرغم کارکرد بالاش این صدارو نداشت گیربکسش.بهش گیر ندید.در کل این صدا بنظرم اپیدمیه در 85 به بالا تقریبا
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 190
تاريخ: يکشنبه 15 فروردين 1395 ساعت: 12:54