mohammad1800i نوشته شده:بستگی داره از ماشین چه انتظاری داشته باشید اگه صرفا فقط راه رفتن باشه اره میشه فله ای بهران توان هم ریخت
من مریض نیستم روغنی که امروز ریختم داخل موتور 3 روز بعد برم تخلیه کنم با روغن 82هزار تومنی عوضش کنم حرف مفت که از خودم در نمیارم بگم حتما یه چیزی بوده
من اولش گفتم بهران خوب نبود وقتی این سری ایرانول ریختم دیدم این دیگه افتضاح تر از بهران هست
اونقدر هم رفتار کارکرد موتور تو ذهنم هست که تفاوت احساس کنم اگه شما 60هزار تا روندید من از سال 78تا الان موتور xu7انواع و اقسامش داشتم توی هرکدوم روغن ایرانی ارزون قیمت ریختم هم صدای موتور زیاد شده هم زیاد از حد کم کرده هم موتور صدای تراکتور میده اون موقع که من توتال اصل جعبه مشکی میریختم سال 83هیچ کدوم از این روغن ایرانی ها حرفی برای گفتن نداشتن
بعد میگن ماشین های ایرانی راه نمیره صدای موتورش زیاده خب وقتی روغن 38 تومنی میریزید میشه همین
من همیشه روغن پروفیکار10/40میریزنم smهست وقتی ریسینگ ریختم فهمیدم چه اشتباهی کردم دوستم توی پارس 89فقط از همین پروفیکار ریخته تا الان 198هزارتا رو گاز کارکرده ماشینش کوچترین روغن ریزی یا کسر روغن نداشته
شما هم بهتره قبل از نظر دادن حداقل 4 نمونه روغن تست کنید 206هر روغنی داخلش بریزی به خاطر عایق بندیش هیچ وقت صدای موتور تو دور بالا نمیفهمید
405و پارس و سمند خیلی راحت نشون میده
این هم همون روغن ایرانول ریسینگ که تو ماشین بود از تعوض روغنی گرفتمش برای داخل روغن دان تو خونه


شما به دو نکته دقت نداری. یکی اینکه موتور به یک روغن عادت که می کنه با نوع دیگه که عوض می کنی ممکنه به خوبیه قبل کار نکنه.
دوم اینکه sl را با sm نباید مقایسه کنی.
شاید من کثل شما مارک های مختلف را تست نکرده باشم ولی از ریسینگ و نسبت قیمت به کیفیتی که داره راضی هستم.
در ضمن روغنی انتخاب کنید که همیشه در بازار موجود باشه مثل سیگار که اینکاره هاش می دونن زیاد عوض کردن مارک مضره.
مرسی واسه عکس ها.
Sent from my Samsung Galaxy S5 using Tapatalk
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 188
تاريخ: يکشنبه 15 فروردين 1395 ساعت: 10:52