کلوپ سمند Samand • Re: تاپیک جامع رینگ و لاستیک سمند و سورن .

خرید بک لینک
Yasser74 نوشته شده:سلام دوستان غرض از مزاحمت من ۲ ماه پیش یه سورن کلاس ۱۱ تحویل گرفتم از نمایندگی همون اول لاستیکاشو زیر صفری با ۴ حلقه نکسن عوض کردم بعد چند روز متوجه شدم لاستیکا باد کم میکنن بعد ۲هفته دیگه اینقد باد کم میکردن بردمشون والفاشونو عوض کردم لاستیکای عقبم درست شدن اما لاستیکای جلوم بازم باد کم میکردن بازم بردم آپاراتی انداختن تو تشت آب هیچ پنچری ایی نداشتن دیگه بیخیالشون شدمتا شب نوروز تو این مدتم ۳روز یه بار تنظیم باد کردم روز بعد عید بردمشون بازملاستیکای جلومو والفاشونو عوض کردم به اضافه ی گریس کاری ۴روز باد کمنکردن اما بعدش بازم همون آشو همون کاسه آپاراتیه بهمگفت مشکل رینگاتن حالا به نظر شما حرفش درسته؟اگه مشکل رینگا هستن نمایندگی برام عوضشون میکنه؟با وجود اینکهلاستیکامو ۲۰۵ انداختم؟تورو خدا راهنماییم کنید به خدا دارم دیوونه میشم :cry:

لبه لاستیکتون تاب داره احتمالا
همیشه لاستیک فروشها میگن که شاید کم کنه ولی باید با راه رفتن و چرخش درست بشه و فیت بشه و نباید ادامه دداشته باشه
به نظر من رینگ متهم نیست چون روی همون رینگ لاستیک بوده و کاهش باد نداشته

باید لاستیک رو در بیاری و لبه لاستیک رو روغن و آب بزنن (چرب و مرطوب بشه) تا فیت بشه
لبه رینگ رو هم تمیز کن

مراجعه به همون لاستیک فروش - لاستیک دو ماهه که سایش و فرسایش زیادی نداره که نخواد گردن بگیره - حتی مو ها و زائده های کنار لاستیک باید مونده باشه

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 196 تاريخ: يکشنبه 15 فروردين 1395 ساعت: 5:33

صفحه بندی

خبرنامه