کلوپ کیا KIA • Re: RE: Re: کیا کارنز 2015 GDI

خرید بک لینک

saeedn52 نوشته شده:والا همین خاص بودن و زیبایی که داره باعث شد بخرمش قیمت نقدی ۱۵۰ دادم ماشینو گرفتم
الان هم یه سفر از تبریز اومدم شمال عز نظر امکانات که هر چی بخوای داره جز یه مونیتور و مموری صندلی. کاملا فول هست بسیار ماشین روون و نرمی هست میدونید ظاهر و بلندی تقریبا شاسی بلند داره ولی باطن و اسایش خودرو سدان شتاب بسیار عالی کاملا بیصدا یعنی شیشه ها که بسته باشه هیچ صدایی نمیاد داخل از نظر اپشن تهویه دوال ۲ سرد کن ۵ گرم کن اتو پارک رادار ۷ سرنشین سقف پاناروما وکلی اپشن دیگه


مطمئنی که رادار داره ؟!
من تو نمایندگی دیدم گفت فقط سنسور جلو و عقب و جانبی داره
ضمن اینکه میگفتن یکم کوبش هم داره و تنها ایرادی که بهش میگرفتن کوبشش ( البته در حد کم بود )
البته از لحاظ آپشن خیلی ماشین عالیه و تقریبا جزو پر آپشن ترین ماشینهای وارداتیه و در حد این قیمت فوق العاده آپشنهاش کامل و خوبه
جریان چراغهایی که میگن سرپیچها از بغل روشن میکنه چیه ؟ دقت کردی تا حالا ؟

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 111 تاريخ: شنبه 14 فروردين 1395 ساعت: 22:40

صفحه بندی

خبرنامه