ROAD STAR نوشته شده:سلام.بنده سفارش دادم یکی از اسپرت فروشای شهرمون از تهران واسم گیر آورد.کلش حدود 95 تومن برام تموم شد.البته الان اصل آلمانش بد گیر میاد.
درجه یک چین تحت لیسانس باشه هم بد نیست.لامپای فابریکش ظاهرا کره ای هستن ولی به نظرم اینجوریم نیست که ارزش نداشته باشه.
ان شاالله برای رانا چراغ جدید بیاد من که سریع تعویض می کنم.کیفیت فابریکیش جالب نیست.
سلام دوست عزیز
ماله شما آلمانی اصل است؟!
فابریکاش کره ای هستن و اینقدر به درد نخورن!!!
منظورتون از چراغ جدید کاسه چراغ است یا لامپ؟!
اصلا مگه قراره چراغاش عوض بشه؟!
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 163
تاريخ: شنبه 14 فروردين 1395 ساعت: 20:28