پراید Pride - سایپا • Re: مباحث و مشکلات مربوط به ترمز پراید. لنت، دیسک، بوستر و..

خرید بک لینک
سلام

اساتید محترم، شیر تقسیم روغن ترمز من نشتی داره ! آیا این نشتی موقع ترمز گیری خودش رو نشون میده یا نه ؟! با یه تعمیرکار صحبت کردم گفت موردی نداره و این شیر تقسیم جدیدا جنسش خوب نیست و کلی هزینه میکنی و تعویض میکنی دوباره همین داستان پیش میاد !

نشتی طوری نیست که روغ ترمز کم بشه حداقل محسوس نیست برای من ولی آیا وقتی تقسیم نشتی داره از اونجا هوا وارد سیستم میشه ؟! به نظر شما عوضش کنم یا نه ؟!

ترمز ماشین که قدرتی نداره ! چون لنت ها رو تازه عوض کردم ! نمیدونم این به خاطر همین تقسیمه یا نه کلا پراید ترمزش تعطیله ! بوستر جدید ام میترسم بذارم جونکه ترمز ABS نیست و خطرناکه یه وقتی تو سرعت بری تو باقالیا !

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 184 تاريخ: شنبه 14 فروردين 1395 ساعت: 15:56

صفحه بندی

خبرنامه