[quote="pooriya.bat"][quote="pooriya.bat"]سلام دوستان
رو استیج عقب دو جفت 718 دارم . یکی ای ایکس . یکی معمولی اندونزی قدیمی
حالا میخوام صدا بیشتر بشه
به نظرتون اینارو بذارم کنار دو جفت جی بی ال 938 بگیرم صداش بیشتره یا دو جفت 718 ؟؟
ماشینو چون اکثر مواقع که بیرونیم میخوام بغل ماشین اهنگ گوش بدیم میخوام پرتاب صدای بیشتری داشته باشه
بیس باند برام مهم نیست . فقط صدا و پرتاب صدا
امپمم ام بی اکوئیست XR50000 هست
در کل بین باند 938 و ساند استریم SST6.9کدوم بهتره برای صدای بلند و پرتاب صدای بالا؟ ؟؟؟
شما یه اطلاعاتی از سیستمت میدی؟ پخشتون و ایا ساب دارین؟ چی هست سابتون؟ کلا تو اسپیکرای 7 اینچی کنوود 718EX و 7100 تو پرتاب صدا معروفن و خب واقعا حجم صداشون بالاست. ولی خب صداشون تو مخه خدایی. خودم درد کشیده ام 
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 150
تاريخ: شنبه 14 فروردين 1395 ساعت: 14:14