maryam 68 نوشته شده:سلام دوستان
من بتازكي اين ماشين رو خريدم
فقط ي مشكل هست اونم سنسور دنده عقب هستس كه وقتي به مانع ميرسم خيلي دير ازير ميزنه و يدفه خط قرمز روشن ميشه
ميخاستم بدونم براي شما دوستان هم همينطوره يا ماشين من ايراد داره در ضمن سنسور هارو هم تميز كردم كفتم شايد كثيف باشه ولي درست نشد.
ممنون راهنمايي كنيد
حتما بنمایندگی مراجعه کنید. یونیت بک سنسور مشکل پیدا کرده. اصطلاحا لگ میزنه. خیلی خطرناکه چون اعتمادی بهش نمیشه کرد.
خیلی دور................ خیلی نزدییییییییییک
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 158
تاريخ: جمعه 13 فروردين 1395 ساعت: 17:11