VW • Re: مشکل سفت شدن فرمان

خرید بک لینک

khhhhh نوشته شده:سلام و سال نو مبارک
حدود 1 ماهی هستش که ماشین من دچار 1 مشکلی شده . وقتی ماشین تازه روشن شده و سرده مشکلی نیست ولی وقتی گرم میشه وقتی فرمون رو می چرخونم صدا وز وز میده و کمی سفت میشه و وقتی بیشتر گرم میشه اگر در حالت ایستاده بخام بپیچونمش انگار ماشین خاموش باشه ا نقد سفت میشه و با کمی گاز دادن بهو نرم میشه . البته روغن کم نمیکنه و سطح روغن هیدرولیک ثابته .
دوستان راهنمایی دارین ؟


پیچ زیر جعبه فرمون رو باید کامل باز کنین تا روغن هیدرولیک های قدیمی کامل خارج شن و از نو پر بشه مسیر
ممکنه پمپ هیدرولیک رسوب گرفته باشه، اگه با این کار مشکل رفع شد که هیچ
اگر نه پمپ هیدرولیک باید تعویض بشه

دو جفت کمک لوازمی شده برای گل موجود است. برای خرید یا معاوضه در خدمتیم

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 180 تاريخ: جمعه 13 فروردين 1395 ساعت: 4:42

صفحه بندی

خبرنامه